Friday, February 27, 2015

CyberTrooper Pro BN Sabah Mengaibkan Naib Presiden UMNO.



Menyerang peribadi pemimpin adalah tindakan yang tidak wajar. Apa lagi kalau ia bertujuan untuk mengaibkan.

Seperti yang dilakukan oleh politik BN di negeri SABAH. Kenyataan politik yang bertujuan untuk mengaibkan pemimpin tidak mendapat halangan malah dialu alukan. Walaupun pada akhirnya akan merosakkan prestasi BN. Apa lagi kalau individu itu seorang pemimpin tertinggi, Naib Presiden UMNO Malaysia, Datuk Seri Shafie Apdal. Yang amat berpengaruh pada kalangan masyarakat Sabah, tidak mengira jenis bangsa. Pokoknya kata mereka Shafie Apdal.

Tapi cuba baca gambar yang tersisip diatas yang di canang oleh CyberTrooper pro BN Sabah. Mereka mengkritik pedas Naib Presiden UMNO Malaysia, walaupun mereka sendiri tidak pasti dengan apa yang mereka faham. Sama seperti penyokong totok PR, tiada beza 2 kali 5.

Secara sengaja sebenarnya si Putra Indra ni dipasang oleh belaci belaci yang ada di sekeliling KM Musa .

Mereka kurang kisah dengan kesan negatifnya sebab beranggapan apa pun yang mereka buat, masyarakat Sabah tetap memihak BN. Itu adalah pendapat yang sangat salah. Mereka ingat semua masyarakat Sabah ni ahli BN dan bebal macam mereka. He

Yang masyarakat Sabah mahu ialah isu yang boleh menguntungkan mereka. Ah ini yang mereka mau, sebagai penyokong tegar BN. Bukannya mengaibkan peribadi mana mana pemimpin, apa lagi pemimpin BN  Sabah. Himmm

Sepatutnya mereka mencontohi kepimpinan Ketua Menteri Sarawak, membicarakan apa yang dikehendaki oleh masyarakatnya. Nah apa hasilnya.? Kan dekat di hati rakyat.

Tapi sebaliknya, mereka berusaha menyerlahkan "kekuatan" mereka supaya tidak layak di angkat sebagai pemimpin.

Sebab kata Jalin, mereka yang tidak boleh menerima keterbukaan di dalam sistem demokrasi, mereka itulah yang paling tidak layak diberikan kekuatan. Seolah olah kuku besi.

Ialah cuba nilai kenyataan ini. Tidak boleh masyarakat mempersoal kelemahan tadbir negeri Sabah yang di ketuai oleh Ketua Menteri. Terus mereka di herdik. Seolah olah Musa itu sejenis Tuhan. Walhal tanpa masyarakat, tidak mungkin Musa menjadi Ketua Menteri Sabah.?

(Terpaksa saya kata bebal walaupun sebenarnya salah)

Ertinya kelas tadbir politik BN Sabah adalah berkelas bawahan lagi jelek, amat memalukan.?


No comments: