Sunday, March 16, 2014

Zulkifli Bapa Saudara Kepada Penumpang MH370

Nah kenapa Zulkifli Zakaria, bapa saudara kepada Muhammad Razahan (salah seorang penumpang MH370) manjang menyalahkan Perdana Menteri tu, seolah olah kerajaan ada menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan mereka/umum.

Zulkifli Zakaria harus faham apa apa kenyataan yang berkaitan dengan kehilangan MH370 perlu terlebih dahulu di sahkan sebagai sahih. Agar tidak bercanggah dengan prosedur antarabangsa.

Syarikat Boeng sendiri sedang memerhati dengan penuh minat, manalah tahu ada kenyataan yang menyalahkan dari pemerintah pasal syarikat Boeng sebagai pengeluar pesawat yang tidak berkualiti hingga menyebabkan pesawat MH370 terhempas. Kalau ini berlaku, pasti Syarikat Boeng melihatnya sebagai peluang untuk mendapatkan jutawan wang hasil saman terhadap kerajaan Malaysia.

Apa lagi tidak semua penumpang pesawat berkenaan berasal dari Malaysia, ia juga melibatkan masyarakat dari Negara China dan Amerika dll. Jadi, tidak mudah kok kerajaan Malaysia menyembunyikan apa perkembangan dari dua negara ini.

Bermaksud tidak ada perkara yang dirahsiakan dari pengetahuan umum apa lagi untuk pengetahuan Zulkifli Zakaria sebagai bapa saudara kepada penumpang MH370.

Berbeza dengan masyarakat Malaysia, sentiasa berdoa untuk keselamatan semua penumpang MH370.

No comments: