Thursday, March 20, 2014

Adakah Dengan Ini Kapten Zaharie Seorang Pengganas ????????

Ini antara kandungan email milik Kapten Zaharie yang berurusan pasal pembelian peralatan simulator untuk mungkin kegunaan peribadinya. Adakah dengan ini Kapten Zaharie boleh dianggap sebagai seorang pengganas sebab seolah olah dia sedang membuat persiapan untuk melakukan sesuatu yang agak ganas sepertinya rampasan pesawat, seperti mana hilangnya MH370 hingga sekarang belum di temui ? 

Hakikatnya ada pelbagai pendapat masyarakat pasal pendedahan ini, dan pastinya ada dari kalangan mereka yang berpendapat, ialah mana ada pengganas yang mampu merampas pesawat yang terdiri dari mereka yang murahan, betul tidak ? Tapi isunya ialah kenapa dan mengapa dia berbuat demikian ? atau mungkin dia seorang  pelampau politik seperti yang dikhabarkan oleh pemberita pemberita dari barat, maka itu dia Kapten Zaharie sanggup membuat kerja yang agak tidak normal demi pemimpin yang dia sanjung.

Ada juga khabar angin yang mengatakan, mungkin Kapten Zaharie ada masalah peribadi yakni hal yang melibatkan penceraian yang membuat dia sugul lalu bertindak diluar jangka ?

Sejujurnya untuk kebaikan individu yang terbabit, agar ada ahli dari kalangan mereka yang tampil untuk memperjelaskan kekeliruan ini. 











Akaun facebook milik Kapten Zaharie yang memperagakan peralatan simulatornya, tapi ada pula dari kawan facebooknya memberikan komen kalau dia jangan pula menjadi pelampau sebab menggunakan peralatan yang extrimes



 Rakaman youtube yang ada nilai nilai keganasan dari pelampau 






No comments: