Sunday, March 16, 2014

Pilot MH370 Adalah Dalang ?

Kritikal tu, ada yang mengaitkan kehilangan MH370 dengan politik PKR ? Tapi tidaklah menghairankan sangat kalau ia memang berkait,  sebab ada tu sejenis manusia kalau sudah terlalu taksub dia akan sanggup berbuat apa saja, maklum pada ketika itu dia sudah membelakangkan akalnya.

Pelaku liwat disabitkan sebagai bersalah oleh Mahkamah Rayuan pada 07hb March 2014 dan pada 08hb March pesawat MH370 di laporkan hilang. Dikhabarkan di akhir perbicaraan Anwar di Mahkamah Rayuan, pilot berkenaan telah hadir untuk mendengar keputusan mahkamah.
Mungkin dari sini, kekecewaan total total.

Pilot MH370 adalah penyokong tegar PKR, ini kita boleh buktikan menerusi gambar individu berkenaan dengan seorang pemimpin rasmi PKR di ruang maya. Dia juga adalah ahli seumur hidup kepada PKR.

Menurut pakar pesawat,  tidak ada yang boleh menutup fungi transponder selain atas kehendak pilot itu sendiri. Jadinya, atau mungkin pesawat itu betul betul telah dirampas oleh pengganas antarabangsa dan transponder ditutup atas arahan mereka ?

Spekulatif ini akan terpakai andai siasatan penuh terhadap MH370 telah muktamad dan sebaiknya kita orang jangan mengaitkan insiden kehilangan MH370 dengan mana mana pemimpin politik selagi ia belum secara sah di buktikan oleh agensi yang dipertanggungjawabkan.




#PRAYERFORMH370

No comments: