Wednesday, March 5, 2014

Anwar Berharap Pada Kerja Kebajikan Federal

@PRKKajang @KajangN25 @NajibRazak @muhyiddin_my @Zahid_Hamidi @mohdshafieapdal @HishammuddinH2O @TengkuAdnanReal
Mana mana parti politik yang tidak mampu berkompromi sesama mereka itu petanda yang mereka sebenarnya tidak mampu mentadbir masyarakat (apa lagi mentadbir masyarakat sedang bertolak ansur sesama mereka pun tidak berlaku) Saya merujuk saman ke atas Tuan Guru Haji Hadi, oleh Mohd Samsul Mat Amin. Sehingga sekarang belum selesai ? 
Selain itu, cuba kamu orang sebagai penduduk yang di perintah oleh mana mana parti kompenan PR  yang ada di seluruh negara, khabarkan pada saya apa sudah kemajuan yang telah kamu orang dapat ? Paling tidak, percambahan idea. Kalau saya tanya pasal pembangunan prasarana sudah tentu tidak ada. Jadi apa percambahannya ?
Jangan pula kamu orang ingat, kerja kebajikan yang kamu orang dapat dari Federal adalah hasil idea pemimpin kamu orang ya atau saja Federal kisah sangat dengan pemimpin pembangkang. Seperti mana yang di banggakan oleh pemimpin tertinggi kamu orang yakni Anwar.
Di tanya apa kebaikan yang bakal dapat oleh masyarakat Kajang andai dia/PKR yang memerintah Kajang. Jawapnya, nanti Federal akan datang ke kawasan Kajang dengan membawa pelbagai kerja kebajikan/pembangunan :), lucu tidak ? Sebenarnya siapa pun pemimpin di mana mana DUN atau Parlimen pihak Federal tetap akan melaksanakan tanggungjawab mereka sebagai pemerintah, bukan di sebabkan oleh pemimpin pemimpin PKR. Alahai, ingat slogan pemerintah ya "rakyat di dahulukan"
Dan ingat, kerja yang lebih berkebajikan akan dinikmati oleh masyarakat Kajang, andai BN yang memerintah di sana. Percayakan saya.
Jadinya ?
#jalinanpolitik #PRKKajang

No comments: