Friday, March 7, 2014

BN Tidak Berkompromi Untuk Menjatuhkan Anwar Di Lapangan Mahkamah

@PRKKajang @KajangN25 #PRKKajang @NajibRazak @muhyiddin_my  @Zahid_Hamidi @mohdshafieapdal @HishammuddinH2O @TengkuAdnanReal Kita sedar lagi tahu, kalau penafsu penafsu politik yang ada di dalam organisasi PKR sedang bersorak riang. Tinggal lagi puak ni sering berlagak budiman :).

Sebelum saya meneruskan kandungan entry ini, ingin saya khabarkan terlebih dahulu. BN tidak menyimpan kemahuan yang tinggi sangat untuk menguasai DUN Kajang. Buktinya dengar saja pelbagai pendapat politik dari kalangan ahli UMNO sendiri, ada di antaranya yang mencadangkan agar BN tidak bertanding di DUN Kajang. Nampak, ini membuktikan  kalau organisasi BN Najib tidak pernah terlibat atau berkompromi untuk menjatuhkan Anwar di lapangan mahkamah atas beberapa tujuan politik. Never and never

Seperti yang saya katakan di atas, sekarang ini ada ramai penafsu penafsu politik yang bersiap sedia untuk mengambil alih kedudukan Anwar sebagai Ketua Pembangkang sekaligus menjadi calon di DUN Kajang, nah siapa individu itu ya ? Besar sangkaan saya individu itu ialah Rafizi :)

#jalinanpolitik

No comments: