Tuesday, March 10, 2015

Rafizi Istihar Harta Yang Berjuta. Adeh

Wah Rafizi minta pengiktirafan dari masyarakat dengan mengisytiharkan hartanya. Tapi bukan sedikit, sangat banyak mencecah juta. Pada masa yang sama mencabar PM Najib Razak untuk membuat perkara yang sama. Skema gitu  :)

Belum pun sampai sepenggal Rafizi menjadi Yb sudah memiliki harta yang  begitu banyak hampir mencecah 1.6 juta. Logik kah.?

Jangan beralasan itu semua hasil upahnya ketika berkerja di Petronas ya. Sebab semua juga orang boleh cakap. Siapa yang tahu.?

Nah begitu juga dengan kekayaan yang dimiliki oleh PM Najib Razak, datang dari harta orang tuanya yakni harta warisan. Jadi tidak timbul banyak atau  sikit harta yang dimiliki oleh PM Najib Razak. Orang dulu dulu juga pandai berniaga, memiliki ladang serta pandai melabur di luar negara.

Kita tidak faham untuk apa Rafizi mencabar PM Najib Razak. Himmm

Mungkin Rafizi beranggapan asal pemimpin UMNO maka dia tidak pandai berniaga atau melabur di luar negara. Ada ramai pemimpin pemimpin UMNO yang memiliki ladang atau pelaburan di luar negara. Sebab itulah mereka kaya raya. Bagaimana pula dengan Rafizi, apa perniagaan yang dia ceburi.?

Pada admin lah tidak salah kalau pun PM Najib Razak menyahut cabaran Rafizi. Tapi untuk apa.?


No comments: