Sunday, March 22, 2015

Portal Harakah Daily Lebih Teruk Dari Budak Aisyah

Merujuk pada artikel yang ada di portal Harakah Daily, portal milik PAS.

Kesimpulan dari artikel berkenaan.

Selepas ini hudud yang menjadi penghalang kerjasama di dalam PR akan pula menjadi beban kepada UMNO. Sebab UMNO telah pun membuat pendirian menyokong perlaksanaan hudud PAS di negeri Kelantan.

Dengan itu kata penulis terpaksa UMNO berhadapan dengan MCA dan Gerakan yang menafikan perlaksanaan hudud seperti mana DAP dan PKR. Kalau UMNO meneruskannya bererti UMNO kehilangan kompenan MCA dan Gerakan, menyebabkan UMNO semakin lemah. Himmm

Menurut penulis, bola kemenangan berada di kaki PAS dan DAP terpulang pada mereka dalam mengawalnya, kalau ingin menewaskan UMNO. Dengan itu Putrajaya semakin dekat dalam genggaman. Amboi

Walhal sokongan UMNO terhadap perlaksanaan hudud di negeri Kelantan adalah atas dasar agama, kerana Allah. Tidak ada pun unsur politik seperti yang dinyatakan oleh Ahli DUN UMNO di sidang Kabinet negeri Kelantan ekoran pembentangan enakmen hudud.

Soal sokongan MCA dan Gerakan, telah pun Presiden MCA menyatakan pendirian mereka akan berdiri teguh di belakang PM Najib Razak sebagai presiden organisasi UMNO. Jadi ada dimana kejayaan hasil daripada strategi PR berkenaan.? Syok sendiri lah tu ya.

Ertinya disini, portal ini atau politik PR lebih teruk dari budak Aisyah yang mendapat ugutan bunuh dan rogol sebab memperlekeh hudud di negeri Kelantan. Betul tidak.?

Klik link di bawah artikel yang kita maksudkan :-

 UMNO tersilap kira Pakatan masih hidup  



No comments: