Friday, March 20, 2015

Mas Kahwin Anak PM Najib Hanyalah RM5 Ribu Bukannya USD500 Ribu.

Sebelum ini kan, kita dihidangkan satu propaganda oleh kumpulan penyokong pembangkang pasal pernikahan anak Dato Sri Najib Razak kononnya tercatat anak beliau  menerima mas kahwin sebanyak USD500 ribu.

Peliknya telah ia menjadi isu atau masalah kepada politik pembangkang. Pelik bukan.? Cuba bayangkan kalau hantaran yang begitu banyak di terima oleh ahli keluarga mereka, pasti mereka seronok. Betul tidak.?

Walaubagaimanapun tuduhan yang tidak berasas berkenaan telah terbukti fitnah apa bila satu rakaman pernikahan anak beliau Nooryana Najwa dimana PM Najib Razak sebagai wali  tersebar di ruang maya.

Dalam rakaman itu, pengantin lelaki, Daniyar melafazkan sejumlah  RM5 ribu sebagai mas kahwin dan bukannya USD500 ribu.

Dalam politik pembangkang, hantaran pun boleh bertukar kepada isu politik. Himmm

Terlalu lah bercelarunya pemahaman mereka.

Klik tonton video dibawa sebagai bukit kebenaran :-

 Bukti berapa sebenar hantaran anak PM Najib Razak  




Ini dokumen yang dimanipulasi oleh jentera politik pembangkang. Tercatat konon sejumlah USD500 ribu sebagai wang hantaran. Walhal fitnah semata-mata.

Atau mungkin  yang dimaksudkan ialah wang hantaran, ah kalau itu, nilai USD500 ribu adalah normal, jangan persoalkan. Tak kan pula menantu PM tu sepertinya kita. Himmm


1 comment:

Balungkini said...

Pembangkang akan sentiasa.membangkang dalam apa jua yg kerajaan buat. Apa pun kami sentiasa mendoakan agar DSNR sentiasa d berikan kekuatan oleh allah dalam mentadbir Malaysia.