Friday, August 22, 2014

Zuraidah Yang Takbur

Terlalu takbur angkuh dalam masa yang sama cuba pula mendahului keputusan baginda Sultan Selangor, dengan harapan baginda Sultan akan dipersalahkan oleh rakyat Selangor andai andaian PKR tidak mendapat perkenan baginda sultan. Pasal calon Wan Azizah sebagai Menteri Besar Selangor.

Tidak kah ini boleh dipanggil sebagai mengugut.?

Bolehnya dia mengeluarkan kenyataan yang begitu takbur, kononnya yakin kalau saja di adakan PRN di negeri Selangor, yakni bubar, maka semua kerusi yang dipertandingkan akan di bolot PR dengan kiraan 56 berbalas 0. :)

Begitu sekali ketakjuban masyarakat Selangor terhadap pemimpin pemimpin PR. Walaupun sudah berulang kali pemimpin PR melakukan kesalahan  moral dan salah guna kuasa.?

Kita dan masyarakat Selangor tidak akan lupa pasal tuduhan Rafizi  terhadap pemimpin PKR/Khalid Ibrahim yang telah menyalah guna kuasa menerusi perjanjian jual beli tanah dll. Ini adalah kelemahan jelas yang tidak boleh di maafkan sama sekali, jangan ingat salah guna kuasa ini hanya memalit kepada Khalid seorang tapi keseluruhannya pemimpin PR, PKR khasnya.

Nasib baik saja, Khalid Ibrahim cuba disisihkan, oleh itu jugalah ketirisan pentadbiran yang sebelum ini dibangga banggakan akhirnya berada di dalam pengetahuan masyarakat.

Artikel yang admin maksudkan :-

 PKR/Zuraidah yang takbur  

Posted via Blogaway Jals


Posted via Blogaway Jals

No comments: