Thursday, August 21, 2014

Kritikan Tambah Yang Tidak Membina

Ekoran teguran oleh Dr M terhadap PM Najib Razak. Sepatutnya teguran itu berhenti di situ.

Ini tidak, ada pula pihak yang mengambil kesempatan tanpa henti mempersoal kepimpinan Najib Razak. Sepatutnya cukup dengan hanya mengutip semua teguran yang difikirkan rasional dengan senario semasa.

Malah menokok tambah, mengangkat isu yang sebelum ini dimainkan oleh jentera propaganda pembangkang. Walhal ia adalah fitnah.

Seperti contoh, konon perbelanjaan Esscom yang disalah guna. Selepas itu mempersoal isteri PM sendiri. Dan beberapa lagi isu yang tidak benar. Diangkat hanya ingin kelihatan neutral.

Semua ini tidak betul, seolah olah mengiyakan apa yang difitnah oleh pembangkang selama ini.

Kenapa Bloggers yang berkenaan, tidak mengkritik giler ketirisan yang berlaku di negeri Selangor, yang jelas bukan fitnah. Sebab yang mengeluarkan tuduhan adalah pihak PR sendiri.?

Ada benarnya tu, kehadiran penyokong yang memihak BN tapi terlalu menyalahkan, hanya menimbulkan kekalutan. Sudahlah hujah yang dibawa mudah dipatahkan tapi suka suka menyelit di tengah tengah persoalan.

Sebenarnya penyokong BN yang mengada ada kehabisan modal. Atau saja tidak mampu menepek isu yang dibawa oleh pemimpin pemimpin pembangkang.

Hentikan semua itu...... Itu kejelekan politik PR tidak diperdebatkan hingga ke akhirnya.

Di bawah ini, artikel yang saya maksudkan.

 dinturtle.blogspot.com/2014/08/teguran-tun-mahathir-apakata-melayu.html?m=1 


Posted via Blogaway Jals

No comments: