Thursday, January 16, 2014

Penyokong PR Yang Tidak Sedar Diri

Masyarakat urban mana yang  tidak mahu mengambil bahagian  dari kebobrokan. Nasib baik saja ketamakan nafsu mereka tidak boleh berbicara, kalau saja boleh sudah pun alam ini akan bergema dengan tangisan kesedihan.

Peliknya tapi bila puak yang sengal ini sudah mendapat kelebihan, pandai pula berlagak budiman dengan konon mempersoal ketelusan pemerintah. Hati busuk yang sering merogol peraturan demi mendapatkan kekayaan pandai pula merendahkan keintegritian orang. Kurang dari itu, boleh pula lagi mendapat sokongan politik dari segelintir masyarakat. Sebaiknya kalian berdiam saja, diri kalian itu yang perlu banyak banyak bertaubat secara terus kepada Tuhan, bukannya menunjuk lagak sebagai orang yang berintegriti sedang pada masa yang sama tetap mengambil hak orang yang setia pada pemimpin pemimpin BN.

Perangai ini, kebanyakannya di amalkan oleh ramai penyokong PR yang banyak berkeliaran di dalam organisasi BN. Sebab itu para pemimpin pemimpin BN jangan mudah tertipu.

Untuk mereka yang tidak sedar diri tapi pula cuba berlagak budiman. Menistakan masyarakat marhaen yang setiap pada politik BN.

No comments: