Monday, March 11, 2013

PR Yang Pengecut

Ada ramai yang terkesan dari insiden di Kg Simunul@Sri Jaya, Semporna baru baru ini. Terutamanya mereka yang menyokong PKR/PAS. Mereka merasakan organisasu PR tidak ada rasa tanggungjawab terhadap penyokongnya. Mereka dibiarkan begitu saja walaupun selepas kejadian.

Berbeza dengan Dato Sri Shafie, beliau sanggup datang Kampung Simunul@Sri Jaya di malam kejadian tanpa beliau merisaukan keselamatan dirinya. Beliau sekaligus mengarahkan agar pasukan keselamatan bersiap siaga demi mereka marhaen yang terkepong ketika itu.

Nampak tak ?......... Sedang politikus PKR hanya tahu berperang di ruang maya itupun masih tidak berguna, hanya tahu membebel tanpa point yang jelas dan merendahkan

Selepas dari malam insiden di Kampung Simunul@Sri Jaya pada malam itu, Dato pergi pula ke Kampung Senallang Laut bagi melihat sendiri mayat penceroboh yang mati akibat di pukul oleh masyarakat Kampung selepas mereka di kumpul pada tempat dan di acukan dengan senapang M16.

Ini bukan soal meminta puji tapi inilah jiwa seorang pemimpin yang betul betul berjiwa rakyat, sanggup bersama dengan masyarakatnya dalam apa jua keadaan.
Sent from my BlackBerry® Jalin Luin

















No comments: