Tuesday, March 12, 2013

Azlan Tidak Boleh Di Percayai

Politik awal pagi. Tidak usah pening pening atau ambil kisah pasal bapa Saiful yakni Azlan, yang menafikan kebenaran anaknya dan lepas itu memihak PKR.

Organisasi PKR itu yang sebenarnya yang membusuk malah makin membusuk. Jantan makan jantan, isteri milik orang, main patung patung dan sekarang bapa makan anak, semua ini ada dalam politik PR.

Jadi untuk apa kalian mempersoal individu sepertinya Azlan ni yang sudah tentu berada dalam bilik yang salah, PKRlah yang dangkal sebab menghimpunkan individu seperti ini dan kalian ingin sebilik dengan mereka ?

Tiada apa yang berlaku atau terkesan dari kemunafikan ini ia tidakpun mampu memikat pengikut baharu untuk memihak PKR. Agak bodoh memang individu yang mempercayai orang sepertinya Azlan ni yang sanggup memburukkan anaknya sedang dia sendiri tahu anaknya itu pernah mengangkat sumpah Mubahala di hadapannya lalu kenapa beliau tidak juga berbuat demikian bagi membersihkan nama anaknya kalau memang dia yakin anaknya Saiful itu memfitnah dan diperalat ?

Saya yakin selama ini dia mempercayai dakwaan liwat Saiful atas dua sebab Saiful itu memang anaknya dan kedua sebab anaknya itu mengangkat sumpah.

Kenapa tidak saja memihak PAS kenapa pula perlu memihak PKR, sebab PAS tidak memberikannya apa apa imbuhan, begitu ?

Sent from my BlackBerry® Jalin Luin

No comments: