Friday, April 4, 2014

Yong Teck Lee Berlagak Hero




Datuk Yong Tech Lee menawarkan RM 500 pada sesiapa yang dapat menampar Menteri KDN ? alsebab kenyataan Timbalan Menteri KDN yang mengesyorkan agar pusat pusat peranginan yang terpencil di tutup ekoran faktor keselamatan.

Dan ganjaran RM1000 pada mana mana ahli parlimen yang mengusulkan potongan gaji terhadap Menteri KDN,  Menteri Pertahanan dan Menteri KKLW.

Ini timbalan menteri ni juga satu hal, membuat kenyataan pun macam tidak masuk akal. Tapi apa hal pula dengan Datuk YTL ni, macam sungguh pejuang rakyat ni, alahai.

Kalau ia pun mahu di lihat sebagai pejuang politik agak agak lah, mengata orang tapi dia pula macam budak budak.  Memang begini dia puna gaya politik ni sejak dari dulu manjang ikut ikutan. Sebab itulah ketika dia menjadi Ketua Menteri Sabah tidak ada apa yang dia buat, paling pun ada hanya untuk mengisi kantungnya.  Bukan saya kata ya tapi saya mengikut kenyataan Anwar Ibrahim :)

Jangan kamu orang ambil kisah sangat, anggap saja pemimpin  SAPP seorang ni macam orang yang gila talak, kurang itu macam budak budak. Alahai

http://m.malaysiakini.com/news/259124

No comments: