Monday, April 7, 2014

PAS Dan DAP Sampah Sebelum Kehadiran Anwar ?

Selama tempoh ini ada ramai penyokong PKR yang tertipu, mereka ingat kerjasama politik di dalam kompenan PR adalah telus untuk konon memperjuangkan nasib mereka tapi tidak, ada yang tersirat.

Rupanya sebelum ini pengaruh politik PAS dan DAP ni NIL (kosong hampir saja tidak berguna) tapi disebabkan kepopularan Anwar hasil pemecatannya dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dahulu, dua kompenan ini telah mendapat tempat di dalam politik Malaysia, iyalah cuba kamu orang bayangkan kalau saja PAS dan DAP ini bergerak tanpa individu yang bernama Anwar, saya ingat sudah lama PAS dan DAP ini terkubur

Kenapa tidak terkubur, PAS cuba membawa agenda Hudud tapi pula di tentang oleh DAP begitu juga DAP dengan agenda Malaysian Malaysia sudah tentu pasti akan di halang oleh PAS, iyalah mana mungkin di dukung sedang DAP tidak mendukung Hudud. Jadi ada dimana kekuataan PAS dan DAP ?

Harus juga kamu orang sedar, kekuatan politik yang dimiliki oleh DAP sekarang adalah dapatan dari politik keldai yang mereka kenakan terhadap Anwar dan PAS bukannya tunggal oleh DAP yang jelas mendukung agenda yang boleh di terima oleh semua rakyat Malaysia. Betul tidak ? 







No comments: