Sunday, April 6, 2014

Papa Gomo Juga Yang Di Gigit Rafizi

Yang asyik di ketuk Papa Gomo walaupun telah di dapati bersalah oleh Mahkamah sebab memiliki rakaman lucah sekaligus mendedahkan moral pemimpin PKR.

Isunya bukan soal siapa Papa Gomo sekarang ini tapi siapa Anwar dari kontesk kepimpinan yang bersih ? tidak usah lagi berpolemik dengan kenyataan yang telah di keluarkan di Mahkamah sebab sudah pun di sabitkan sebagai bersalah.

Berbeza tu, yang mendedahkan telah di hukum tapi bagaimana dengan individu yang terpalit dengan keruntuhan moral ? apa ia masih layak di angkat sebagai pemimpin. Pastinya masyarakat tidak kisah dengan hukuman yang  di terima oleh Papa Gomo, siapa juga Papa Gomo bukan juga dia terlibat dengan perubahan dasar negara berbanding dengan Anwar walaupun dia bukannya pemimpin pemerintah tapi dia boleh mempersoal apa apa persoalan yang berlaku di dalam negara terutamanya, sebab itu pemimpin sepertinya Anwar haruslah bersih dari hal hal moral.

Harus kok pemimpin dan penyokong PKR sedar akan perkara ini.

Terbaru Rafizi tetap mencungkil Papa Gomo berdasarkan kenyataan Menteri Pertahanan yang menyatakan bahwa Papa Gomo telah ikut serta bersama media bagi menaiki Kapal Selam Scorpene sedangkan sebelum ini Papa Gomo ada menafikannya di bilik Mahkamah sebagai tidak ada. Oleh sebab itu, Rafizi akan membuat laporan Polis sebab Papa Gomo telah melanggar seksyen 193 iaitu kesalahan memberikan keterangan yang bercanggah.

Apa barang, hal yang kecil di jadikan isu apa lagi telahpun di muktamadkan. Adeh.


Posted via Blogaway

No comments: