Friday, April 4, 2014

Boleh Saja DAP Terlibat Dengan Insiden Culik Di Semporna ?

Ada benarnya tu kalau mungkin insiden penculikan di Pulau Singgamata ada melibatkan konspirasi pihak tertentu biar hubungan diplomatik antara Malaysia dan China tidak harmoni. 


Dan insiden penculikan itu di lakukan oleh sekumpulan si penagih syabu sebab mana mungkin penculikan sedekat itu dilakukan oleh mereka yang tegar dengan hal hal pencerobohan lagi bersenjata berat selain oleh individu penagih yang dahagakan bayaran sesen dua untuk mengubat ketagihan mereka. 


Dengan itu juga ia boleh membuktikan bahwa apa yang terkandung di dalam rakaman video si Elizabeth sempena sambutan tahun baru Cina yang telah menyinggung perasan ramai masyaraka Malaysia ada benarnya kalau Sabah, Semporna khususnya penuh dengan drama tembak menembak dan insiden penculikan. Maka itu Elizabeth tidak boleh di persalahkan secara total ??? 

Apa lagi semasa rakaman video berkenaan tersebar luas di ruang maya, masyarakat Sabah lah yang paling lantang mengkritik si Elizabeth hingga ada yang mencadangkan kalau dia Elizabeth nanti di halang dari memasuki negeri Sabah untuk tempoh sepenggal.

Jadi mungkin kah dalam hal ini kita boleh mengaikan DAP atau saja RBA atas kapasiti pembalasan si pitung ?

Penculikan Di Pulau Singgahmata, Semporna

No comments: