Tuesday, October 28, 2014

Pelincir dan Agama Dari Konteks Liwat Anwar

Inilah kerja peguam pembangkang . Sakit atau tidak dijadikan bahan bukti, kalau benar Saiful diliwat oleh Anwar.

Peguam Gopal, mempersoal penggunaan penggunaan pelincir atau Jeli K-Y. Hujahnya kalau sungguh ada berlaku aktiviti liwat dengan menggunakan pelincir maka Saiful tidak akan merasa sakit, seperti yang di dakwa oleh Saiful sebelum ini. Ketika itu menurut dakwaan Saiful aksinya bersama Anwar berlaku di atas karpet.

Peguam itu tidak tahu, walaupun menggunakan pelincir, pelincir berkenaan akan kering akibat pergeseran yang akhirnya membawa kesakitan yang pedih. Adeh

Anwar cuba di selamatkan walaupun jelas telah melakukan kesalahan liwat, sedangkan dengan mempersoal penggunaan pelincir yakni Jeli K-Y sudah jelas menyatakan ada berlaku aktiviti liwat. Lucu juga ya

Lain itu, timbul persepsi dari masyarakat umum dalam usaha menafikan liwat oleh Anwar, tidak mungkin Saiful rela diperlakukan oleh Anwar apa lagi kedua mereka beragama Islam.???

Kalau begitu, ada berapa ramai pondan yang beragama Islam yang tahu hukum halal haram perbuatan liwat. Tapi tetap melakukan liwat, malah ada yang sanggup menukar jantina.

Ada berapa ribu masyarakat politik Malaysia, bila bersama Pemimpin maka apapun perbuatan pemimpin akan mereka benarkan, walaupun boleh membawa murtad dan kerosakan pada pemimpin itu sendiri.?

Contoh pertama, sanggup mempertahankan Anwar walaupun Anwar adalah peliwat. Berdasarkan keputusan mahkamah dan walaupun mereka yang menyokong itu sendiri tidak jelas dengan proses kehakiman.

Contoh kedua, hal yang melibatkan wang ringgit dari konteks pemimpin. Ada berapa ramai masyarakat politik yang bersikap talam dua muka di depan lain di belakang lain hanya kerana ingin mendapatkan sesuatu walaupun sebenarnya menjatuhkan maruah diri dan keluarga, apa yang penting kononnya kelebihan.

Bererti dari konteks Saiful dan Anwar, pasti saja Saiful sanggup berbuat apa pada Anwar. Sebab Saiful adalah pekerja Anwar.

Jadinya tidaklah menghairankan kalau aktiviti liwat ada berlaku.

Anwar seharusnya bertaubat.???

Klik link di bawah, artikel ini yang saya maksudkan untuk dipersoalkan.

 http://www.malaysiakini.com/news/278783 


Posted via Blogaway Jals

No comments: