Sunday, February 24, 2013

Program Pemimpin Bersama Rakyat Di Pulau Bait, Semporna

Program Pemimpin Bersama Rakyat Di Pulau Biat, Semporna


SEMPORNA : Ahli Parlimen Semporna, Dato Sri Shafie Apdal menyarankan agar masyarakat Daerah Semporna bersatu padu demi bangsa dan Budaya.

Menurut Ketua Umno Bahagian Semporna tersebut, semua pihak khususnya masyarakat ini perlu menjaga perpaduan yang selama ini telah terjalin, di andaikan masyarakat ini berpecah maka sudah pasti pembangunan frasarana dan modal insan yang kerajaan rancang selama ini akan turut terencat. Masyarakat perlu sentiasa tetap mendokong parti pemerintah dan memikirkan sebarang risiko yang mungkin akan berlaku andai masyarakat ini cuba memihak Pakatan Rakyat.

“Jangan sesekali mendengar apa kata dari mana mana pihak pembangkang, mereka ini hanya tahu bercerita sedang mereka tidak pun pernah berbuat apa,” katanya semasa berucap si program pemimpin bersama rakyat di Kampung Bait, Semporna.

Shafie berkata, Kerajaan sentiasa memerhati kesusahan masyarakat di mana mana Kampung, dan jangan merasa kecil jika dia tidak dapat menghadirkan diri disetiap kampung, maklum di Malaysia ini ada 25 ribu Kampung, jadi mana mungkin beliau boleh melawatinya.

Menyentuh mengenai keperluan frasarana, beliau berkata Kampung ini akan di sediakan satu Gelanggang Futsal dan dewan yang sedia akan diperbaiki pada bulan ini.

Sementara itu, beliau menjelaskan kemampuan PKR sudah terbukti semasa Pilihanraya di Sarawak baru baru ini, di mana PKR hanya memenangi satu kerusi, maka yakinlah bahawa BN akan menang besar di Pilihan Raya yang akan menjelang sikit lama lagi.

Hadir sama, Ketua Wanita Umno Semporna, Manis Mukah. Ketua Pemuda UMNO Semporna, Aziz Bin Jamman. Juga turut hadir Ketua Pengarah Kemas Malaysia, Dato Hassan Mohd Amin.





No comments: