Wednesday, December 17, 2014

Rolands Chia, Meletakkan Jawatan. Sekaligus PRK N13.???

Menurut entri pada akaun Twitter dan Facebook milik Tuan Rolands Chia, pemimpin PKR wakil DUN N13 Inanam. Beliau akan meletakkan jawatan atas alasan kesihatan yang tidak mengizinkan. Itu juga bererti akan ada PRK di DUN N13, Inanam, Sabah.

Sama ada kebetulan atau tidak. Pernah kita sarankan dulu lama. Ada baiknya beliau meletakkan jawatan demi komuniti yang beliau wakili. Kalau memang dia individu yang berjiwa pemimpin.

Iya lah, sehingga sekarang ini pun tidak ada apa yang beliau telah buat, maklum berdiri sebagai pemimpin pembangkang di negeri simpanan tetap. Dan kalau keadaan itu berterusan yang akhirnya menanggung rugi ialah komuniti di DUN Inanam itu sendiri. Pelbagai program ekonomi yang diperkenalkan tapi tidak terlibat, melainkan BR1M, apa barang. Adeh

Jadi mari kita ucapkan, tahniah dan Bravo. Semoga dengan ini BN akan mendapat kemenangan di PRK N13 yang akan berlangsung tidak lama lagi.

ATAU BAGAIMANA KALAU Tuan Rolands Chia, MEMIHAK BN.???

Dengan ini juga secara tidak langsung, kalau khabar PRK ini benar akan berlaku, maka ia adalah ujian kepada BN di negeri Sabah.


Posted via Blogaway Jals

No comments: