Sunday, April 7, 2013

Pemimpin Harus Berubah Yakni Menolak Kelompok Yang Memperbodoh

Kelompok memperbodoh yang mendapat kebaikan dari pemerintah, kelompok itu pula yang separuh mati berlagak konon neutral dalam politik atau terus saja memihak PR/PKR.

Sedang ada ramai lagi di luar sana yang tetap setia pada pemimpin/pemerintah tapi tidak mendapat kebaikan seperti mana kelompok yang lupa diri di atas.

Jadinya, pemimpin harus melihat pada senario ini dan membetulkannya di masa masa mendatang. Serius, wahai pemimpin BN/UMNO. Jangan biarkan diri kalian dianggap sebagai pemimpin yang boleh ditertawakan oleh kelompok memperbodoh ini, sebab pada mereka, mereka juga akan mendapat kebaikan yang berjuta pada akhirnya, walaupun mereka memihak tegar pada lawan yakni PKR buat masa ini. Sekaligus membogelkan kekurangan para pemimpin pemimpin BN/UMNO pada masyarakat ramai.

Berlaku adillah pada pengikut yang setia, beri mereka kelebihan berbanding kelompok tersebut. Saya percaya andai persoalan ini dapat diselesaikan maka tidaklah menghairankan kalau UMNO/BN tetap akan memerintah buat selamanya. Jangan di lupa kelompok memperbodoh ini sesungguhnya tidak ada pengikut yang ramai untuk mengugat kebolehmampuan parti pemerintah, sebabnya marhaen yang setia lebih ramai dari mereka. Percayakan saya

Jangan berbuat begitu, kini masyarakat sudahpun celik, paling kurangpun mereka akan meminta pertolongan daripada Allah untuk di hakimi.

Tatap BN, Semoga Allah memberikan Kerahmatan hidup pada semua pemimpin pemerintah. In Shaa Allah


No comments: