Monday, January 7, 2013

Konspirasi Politik Pak Anwar Sejak 1999

Kekurangan Pak Anwar semakin terserlah. Selain dari moral nafsunya yang jelek dia juga mengamalkan politik hodoh lagi melampau. Konspirasi politiknya untuk menaikkan kriernya dengan menggunakan wang rakyat jelas menunjukan bahawa beliau tidak layak untuk diangkat menjadi pemimpin. Menyalurkan dana sebanyak 38 juta kepada Pusat Dasar Asia Pacific adalah konspirasi politik yang saya maksudkan. Organisasi inilah yang bertanggungjawab dalam menaikan kredibilitinya sebagai pemimpin hebat di mata dunia walaupun tidak seberapa :).

Mengikut pengakuan berkanun Datuk Abdul Murad Khalid, bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Pak Anwar mempunyai simpanan dana dari wang rakyat sebanyak 3 bilion, yang beliau selitkan semasa beliau menjadi TPM. Dan pasti dari sinilah 38 juta itu dikorek. Pengakuan berkanun yang menyentuh salah laku pemimpin PKR ini adalah skandal politik yang perlu dicerahkan kepada pengetahuan umum, agar masyarakat ramai tahu siapa sebenarnya Pak Anwar.

Usah cerita soal NFC, Scorpene dan Petronas segala yang belum pasti benar salahnya. Cerita dulu perlakuan rasuah Pak Anwar ni, sebab ia jauh lebih dulu dan tiada penyelesiannua hingga sekarang ini walaupun kes ini berlaku berlaku sejak tahun 1999. Beginilah bentuk rupa organisasi PKR dalam berpolitik, membuka kekurangan lawan demi menutup kebobrokan mereka :)

No comments: