Monday, December 24, 2012

Shamsul Iskandar Yang Tidak Bertempat

Politik awal pagi Isnin.....Sibuk sungguh Shamsul Iskandar (AMK) dengan isu bawaan Deepak. Menuntut biar tuduhan Deepak terhadap Perdana Menteri dan isterinya di soal siasat dengan kadar segera. Apa lagi Portal Harakah ada menyiarkan rakaman video Deepak sebagai bukti.

Amboi, sedang tuduhan Raja Petra berhubung tabung FAC (free Anwar campaign) yang habis di bolot pemimpin pemimpin serta Pegawai kerja PKR tidak diendahkan. Belum lagi isu yang di perkatakan Bala dan Goba ?

Jelas bukan kalau perkara itu menyentuh politik PR mereka akan diamkan tapi kalau sebaliknya habis haus tapak kasut puak tu kehulu kehilir untuk mencanangnya. Kenapa rakyat yang merdeka ini perlu percaya dengan polimik puak ni, kenapa mudah sangat diperbodoh ni, siapa juga mereka sedang sebahagian besar dari mereka itu bukan asli bangsa Malaysia, lihat Azmin tu, jelas terang orang seberang tapi sangat di perbesarkan walhal sebelum ini penyokong penyokong PRlah ini yang banyak mempersoal status kewarganegaraan segala. Isunya di sini, masih terlalu banyak skandal yang berlaku dalam PR tapi kenapa di diamkan, yang dok di cari salah pemerintah itupun tuduhan datang dari mereka di dalangi PR

No comments: