Monday, December 24, 2012

Penyokong PAS Sabah Yang Keliru

Tidak keterlaluan kalau saya kata, penyokong penyokong PAS di Sabah terpengaruh oleh sentimen kaum, yang merasakan mereka terpinggir. Ini mungkin ekoran ada pihak pihak tertentu dalam kelompok mereka yang asyik memainkan isu PTI sekaligus RCI serta NCR.

Kalian harus jelas dengan perkara ini, yang mengwujudkan sentimen serta isu tanah ini sebenarnya di dalangi oleh pihak PR/STAR. Mereka ini yang memainkan peranan agar keharmonian serta kerja kebajikan masyarakat oleh pemerintah dapat dilupakan sekaligus menyokong mereka.

Pihak pemerintah menghormati hak anda sebagai warganegara. Masih ingat lagi siapa yang lantang menimbulkan isu RCI ? Ya sudah tentu PAS, tapi sekarang mereka pula yang berlagak pejuang yang konon membela masa depan kalian setelah RCI dimanipulasi oleh juga pihak PR demi politik PRU. STAR ? Parti ini lancang mempersoal tanah NCR sedang pada hakikatnya, asal saja anda berstatus warganegara anda berhak memiliki tanah (mengikut peraturan).

Lalu atas keperluan apa kalian sebagai penyokong PAS cuba menolak parti pemerintah ? Di mana kekurangan pemerintah pada hemat kalian ?

No comments: