Thursday, June 5, 2014

Bukan Penerangan Yang Mustahak Tapi Penguatkuasaan GST

Begini bha namanya berpolitik ni. Buat lebih kurang atau lebih sikit pasal penerangan perlaksanaan GST di seluruh negara dengan perbelanjaan yang agak minimum. Semestinya masyarakat ini akan menurut kecuali mereka yang sengal yang berada di dalam politik PR.

Harus mereka yang dipertanggungjawabkan sedar lagi tahu, apapun yang diperbuat oleh politik PR, GST tetap akan di laksanakan, sebab masyarakat telah memberikan mandat kepada BN untuk mentadbir negara ini. Jadinya ia tidak menjadi soal.

Apa yang penting ialah sistem penguatkuasaan semasa GST di laksanakan, pastikan ia berjalan lancar termasuklah hal hal penyeludupan, pastikan ia berkurangan.

Jangan pula para usahawan yang terdiri dari penyokong penyokong DAP terutamanya,  berjaya memanipulasi ekoran perlaksanaan GST. Selain jentera  propaganda PR, pasti mereka ini  semahunya melihat masyarakat terpalit dengan perlaksanaan GST dengan itu mereka senang di propagandakan. Kalau ini berlaku, ahh ini masalah sikit, sebab perlu di tahu  hanya kerana kemiskinan seseorang itu boleh menjadi syirik.


Posted via Blogaway

No comments: