Friday, May 31, 2013

Ambil Jalan Tidak Kisah Terhadap Mereka Yang Totok

Sebenarnya masyarakat yang menyokong PR tahu lagi sedar kesalahan yang dilakukan oleh BN adalah perkara biasa dalam politik. ini bukan soal kesalahan lalu yang pernah dilakukan BN selama BN memerintah negara Malaysia.
Mungkin saja ketidakpuasaan masyarakat adalah disebabkan oleh perlakuan kebanyakan pegawai pegawai kerajaan yang tidak sedar diri bila berada di tampuk kuasa, memanipulasi hak yang berhak adalah sebabnya dan juga tidak dinafikan kedangkalan segelintir pemimpin BN telah mengores perasan masyarakat tapi kan PM sudah membuat banyak perubahan dalam menangani masalah masyarakat, lalu kenapa masih tidak boleh menerima organisasi BN ?
Yang jelas pihak PR telah berjaya meracuni pemikiran masyarakat hingga mereka menaruh rasa benci pada kerajaan BN. Untuk itu, mengambil pilihan untuk tidak memperdulikan mereka adalah jawabannya, jangan kisahkan negeri atau kawasan kawasan yang mereka kuasai, biarkan PR pusat yang membantu mereka. Usah risau dengan tindakan tersebut asalkan saja niat itu demi negara bangsa, maklum kita sedar lagi tahu bahawa para pemimpin PR memang tidak layak memerintah negara ini, yang mungkin akan membawa kesengsaraan pada masyarakat itu sendiri.

No comments: