Friday, July 5, 2013

Berterus Terang

Baik saya berterus terang lah. Kalau bukan saya yang hint masyarakat kampung ini untuk mengundi calon BN di DUN Bugaya pada PRU13 yang lepas dengan menolak calon Bebas, BN tidak akan menang kok di Zon ini.

Buktinya lihat saja majlis (pertandingan bola tampar) sekarang ini yang dianjurkan oleh mereka yang pandai bermuka muka, nah siapa yang hadir? PTI 

Calon PAS dan konco konco calon Bebas yang berlambangkan Kunci juga tahu siapa saya, demi memenangkan BN di DUN tersebut.

Bukan niat untuk mengungkit apa lagi yang saya bantu itu adalah calon yang bertanding atas tiket BN tapi tujuan saya menulis entry ini ialah agar jangan ada yang perasaan lagi pandai bermuka muka konon mereka yang membantu calon BN tersebut.

Antara individu yang saya maksudkan ialah kelompok yang menganjurkan pertandingan tersebut, kedua duanya Guru Sekolah yang satu mengajar di rendah dan yang satu lagi di Sekolah Menengah. 

No comments: