Friday, May 18, 2012

Ceramah PKR Di Semporna Menyentuh Peribadi

Ceramah PKR di Semporna yang di wakili MP Ampang, lebih kepada menyentuh peribadi Dato Sri Shafei Apdal yang berkait skandal. Gambar yang di edit lalu di jadikan bukti skandal di edarkan pada hadirin sebagai bahan yang dia tidak menabur fitnah (wal hal dia sedang menabur fitnah) :)

Lihat saja pertuduhannya di sidang media baru baru ini terlalu remeh, buktinya hanya bergantung pada
kenyataan Noor Azman (Pemandu) yang kononnya dia pernah melihat Zahida memasukkan wang yang berjumlah RM1 juta. Siapapun boleh kata tanpa ada bukti sahi seperti CCTV ke, atau gambar ke :).

Kekurangan doktor juga menjadi tajuk ceramah Zuraida, dia mencanang konon sekarang hanya ada tiga orang doktor dan ini tidak cukup berbanding jumlah penduduk Semporna yang ramai. Zuraida tidak tahu yang Hospital Daerah Semporna bukannya pusat perubatan yang lengkap, ia hanyalah hospital yang memeriksa keadaan pesakit dan bukan membuat pemerhatian lanjut. Sebab semua pesakit yang memerlukan rawatan lanjut akan di hantar ke Hospital Besar Tawau jadi tidak timbul keperluan doktor tambahan.

Dia juga mencanang yang kononnya Dato Sri Shafei tidak mempedulikan kebajikan masyarakat Semporna, dia tidak tahu Dato Sri bagai nak rak membangun masyarakt ini pelbagai bantuan yang di hulurkan hinggakan khawin dan mati pun Dato Sri yang tolong uruskan.

Ini saja yang hadir, punyalah gah para pecacai PKR menghebahkan kehadiran MP Ampang ke Semporna ;)

No comments: