Sunday, August 24, 2014

Pendapat Naib Presiden PKR Yang Menyokong Agenda Yahudi

Naib Presiden PKR, Shamsul Iskandar dengan bangganya berhujah kononnya tidak salah seorang wanita menjadi pemimpin apa lagi sebagai Menteri Besar Selangor. Dalam konteks ini dia merujuknya sebagai Wan Azizah.

Dan sepatutnya di era ini tidak ada istilah pilih kasih di dalam mencari pemimpin, peluang harus diberikan sama rata tidak mengira status seseorang sama ada wanita atau lelaki. Itu menurut Naib Presiden PKR.

Shamsul juga berpendapat, dia tidak bersetuju dengan syariat yang disebutkan dalam agama Islam, seorang wanita tidak boleh menjadi pemimpin.

Pada Shamsul, jangan ada sikapr prejudis dan diskriminasi terhadap golongan wanita. Adeh

Semua kenyataan diatas adalah pendapat yang tidak rasional, dangkal dan secara langsung menolak syariat Islam secara total, yang menjadi amalan PR umumnya khususnya PKR.

Kalian harus tahu, selain  memang ada larangan di dalam Islam kalau seorang wanita tidak boleh menjadi pemimpin tertinggi. Ia juga terkandung di dalam agenda jahat Yahudi yang ingin merosakkan perpaduan di kalangan umat Islam. Yahudi sedar perpaduan yang jitu hasil kepimpinan yang cemerlang dari seorang lelaki akan mampu merobohkan kekuatan mereka Yahudi dimasa hadapan.

Agenda jahat Yahudi itu ada terkandung di dalam protokoler mereka sejak dulu lama, yang dicatatkan di dalam sebuah kitab Metode Al Quran dalam membaiki masyarakat karangan Prof Dr Muhammad al Sayyid Yusof, pensyarah fakulti Usuluddin dan Dakwah Universiti Al Azhar Mesir. Antara kandungan protokol Yahudi berkenaan ialah : - 

*Meruntuhkan konsep kepimpinan dalam Islam serta menghasad kaum perempuan untuk meminta persamaan dengan kaum lelaki di semua bidang.

Sikap para pemimpin PR tidak hanya berakhir disini, tapi banyak lagi perbuatan mereka yang bertentangan dengan syariat Islam. Membenarkan moral yang jelek sebagai pemimpin juga antara agenda jahat Yahudi yang ingin menghinakan Islam.

Fikir dan renungkan betapa halus permainan musuh demi melihat Islam terhina melalui perpecahan. Apa lagi gerakan itu berselindung di sebalik namanya lapangan politik.

Klik, artikel yang saya maksudkan dibawah :-

 Tiada masalah wanita sebagai MB  


Posted via Blogaway Jals

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih...Atas Komen Saudara/i.